Dryga jävlar

följde med hanna på dans..var gode jäkla tråkigt. var mest gamla o dryga jävlar (i min ålder).  Blev typ sinne på en. Synd att inte typ Fredrik var där eller Emil! Hanna sa att det hade vart den tråkigaste på hur länge som helst, brukar vara mer unga.. aja jag blev då avskräckt. haha

Ångrar att jag inte följde med Ida på lappis, men det blir nästa helg.

Var hos pappa förra veckan, de har flyttat till en gård, hur fint som helst :D. de har skaffat en ny häst; Donna. Hon är hur söt som helst :) ett mörkbrunt 11-årigt varmblod. Som jag dessutom är ägare på nu :)

Ledig  en vecka till, känns hur nice som helst. blir o slappa o träna oså

Idag ska jag städa, kanske baka o sen ev åka skidor.

ha det bra/ Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback