Söndag..

Morsdag idag, vi åt tårta på morgonen och firade mamma. sen så har jag vart med Pernilla :) vi gjorde typ inte så mkt direkt, men det va kul iaf :P Åh det är inte alls lika gott med tacosallad hemma som på Afrodite, det var nämligen bokat där heela dan eftersom det var morsdag så vi fick göra en egen :P

Sen idag har jag inte gjort så mkt faktiskt, handlat lite till imårn o så. Ska plantera nu, bra med träning :)
Känner stressen o träna vill ut o springa men inte så bra eftersom jag ska gå heela dan tomorrow.. ska nå gå o göra nåra armhävningar o så ska jag fixa mat till imårn jag lär vara DÖD zoombie imårn bitti..haha tur mamma väcker mig :P Lite bortskämt ja vet men det är typ ett måste :P

Pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback