Shit hur ska jag göra!?

Vill till Bulgarien, fast det är det jag vet inte om jag har råd, gaah jag vill, jag vill har typ 3000 spänn kavr tills jag kan fara, shit pommes frit, vad ska jag göra? tell me. Jag vill ju fara med tesafesa, pernilla o ida o äga the place festa järnet innan lumpen, gaah  

Varför ska allt jämt handla om pengar? Varför kan man inte få ett jobb, för att få jobb i a-jaur behöver man kontakter genom föräldrar typ o det har inte jag :/

Ska verkligen försöka komma iväg, meen jag får se hur det går med den saken.

Idag tränade jag Body Balance, inte lika kul som Power Yoga kändes lite meningslöst nästa gång blir det pass gånger två ifall jag ska på Body Balance.

Nä nu ska jag förswöka komma på ett sätt att kunna fara till Bulgarien i sommar.

Pusshejleverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback