Trääningsvärk o slut

jaa det är vad jag är, slut! Jag har tränat typ konstant i två veckor, det är inge bra :/ men jag vill ju som träna det är så kul. Men imårn o sönda ska jag vara ledi från träningen, det kan behövas !

Idag har jag vart på skolan som vanligt till tio över elva, väärsta nice-dagen sen så for vi på gymmet o träna jag tesa o pernilla. Sen så va jag me tesa o vi såg klart filmen (Maid in Manhattan som vi börjat se för evigheter sen) o prata om lumpen (o den här gången var det du o inte jag som började prata om det haha)o så Stockholm. Skulle va så himla kul om det blir av :) Gröna Lund o allt, bara man har råd.

Föressten så va vi i Pite på utbildningsmässa, man blev sugen i sinne på lumpen då man såg alla militärer. O det enda man tänkte på var att snart är det där jag o tesa, haha :P vi provade styrketestet igen, gick lite bättre denna gång, men jag blev dock inte nöjd. Tesa däremot var värsta superb :P o sen så provade vi skjuta, värsta skakis man va det behöver nog tränas bättre haha :P Men vad ska man bli efter lumpen det är frågan

Ikväll har jag vart o raggat me John, Pernilla o Ida det va nice..:)
Nää nu ska jag snart se BIG BROTHER, haha jaa jag vet det är inte så bra men man blir typ fast haha ;) om man väl börjar se..

Pusshejleverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback