Tjaa

Nu har jag köpte en balklänning, så fin så :) nu måste man bara fixa ngn att gå med. Ida åt vi middag på afrodite med våran miniklass, haha :P riktigt trevligt. Jag kunde för4essten inte hålla mig att berätta för tesa om klänningen, jag som inte skulle säga nåt till nån, men honb var bara för söt då hontyp bar på sina bara knän, haha :P vem kan motstå tesa ;D haha

Idag åkte jag skidor 3 km, de kändes som evigheter. Det var typ inge glid, så man fick pusha sig framåt. Åkte själv idag, saknade dig Pernilla mkt roligare att åka med dig. Det går mkt snabbare plus att man får spurten om man åker före, haha.

Imårn äre Yoga som gäller, hoppas det går bra. Har som blivit så yr på senaste tiden. Borde kanske inte träna, har ev förkyldning i kroppen. Men jag älska verkligen att träna, så hur ska jag klara mig utan? Sen ska jag vara med Moa, då ska du äntligen få din present :D

fÖRESSTEN så höll vi sällskapstal på skolan idag, jag fick ett solklart MVG inte dåligt :D

pUSSHEJPÅallasötisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback