Längtar till sommaren =)

idag har vi haft PA-dag, jag har vart halveffektiv. Haha, istället för att jobba har jag hunni träna & baka chokladbollar och kladdkaka mumsigt  ;) meen jag har jobbat lite med PA-t iaf, har skrivit nästan klart om mönstringen har bara pyttelite kvar.

Ikväll ska jag o Pernilla kanske åka skidor o va så duktiga så :P kul du ha köpt träningskort. Jag blev positivt överraskad igår, jag som trodde gymkortet bara skulle räcka till Mars men så räcker det till första april istället. Det är ju perfekt ju, sen så skulle jag kanske få köpa månadskort eftersom jag ryck in sen ;) det kosta bara 280 spänn, goode värt istället för att köpa ett tiokort för sexhundra spänn som man ändå hinn använda upp på 2,5 vecka typ.

Pusshejleverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback