Yes.!

Äntligen klarade jag andra repfasen :D woho. Det var typ sjunde gången eller sjätte, INTE SÅ BRA! MEN tredje repfasen ska jag klara DIREKT, imårn ska jag göra det :) Men för varje gång jag gjort repfasen har den blivit svårare o svårare första gången fick jag typ 3 fel från att klara o i slutet hade jag typ 7 fel från att klara. Men nu är det gjort :)

Sen äre bara tredjerep o sluttest sen så blir att skriva upp:P Till veckan har jag vanlig körlektion på tisdag på Onsdag : omkörning (två bilar kör om varandra), Halka och vanlig körlektion, SHIT så mkt haha. Skulle ha haft körning idag men tydligen var den iställd satt o väntade i tio min men ingen kom frågade Hasse vart Kjell var men då sa han att de skulle fira Margaretha men ingen hade ringt, DÅLIG STIL tycker jag! Fast jag hade inte missat så viktiga saker bara tio min av Wirrens lektion, haha.

Idag på idrotten var det BEEP- test klarade 8.9 (var en längd från nian shit jag blev typ missnöjdmen jag hamnade som i otakt sprang för snabbt ibland o sen på gränsen till att hinna fram ibland) Sen vare Badminton, det är goode kul :) o sen så Vollyboll, alla var typ sämst på det bollen for typ utanför hela tiden, men det var kul iaf.

1 dag till lovet :) skönt! Fast jag måste ordna en praktikplats snart börjar känna stressen lite, vill ju praoa i Uppsala men jag har ringt till flera ställen men de tar inte emot men det är bara att ge den att man ska fixa ngt ställe att vara på!

Har en massa plugg till imårn :/ så idag står det pluggning på schemat, inte så kul men vad måst man! Fick föressten VG på Lokalhistorian, ändå rättså nöjd.

Pussen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback