Tjolahopp

hej :)

Idag var jag på TC 1, det var bara 45 min o det var inte särskilt jobbigt har ju vart på TC 2 förut så plus att ledaren var inte världens bästa man blev inte direkt sporrad av henne.

Såg Outsider, shit så tragiska människor. En kvinna som var 34 år trodde typ att hon var 17 och var med sin 17- åriga dotter (!) hela tiden och lekte tonåring, de festade till och med tillsammans. Snälla nån vem vill festa med sin mamma?
En annan gubbe Roger Morgan, 55 år såg ut som Michal Jackson Wannabee, snälla nån såg ut som en levande vaxdocka, men han tyckte att allt var så bra o poängterade typ hundra gånger att alla tyckte han såg ut som typ trettio (fast alla sa typ 45- 50 haha men då sa han förlåt vad sa du o då sa de det längre haha) han var så nöjd så. FUL VAR HAN I SINNE.
Skipper en annan man i femtioårsåldern trodde typ att han skulle bli 150 (!) år gammal trots att ingen annan blivit det, pga av hans stränga diet, men han hade typ inge liv, tänkte bara på kost man kan ju undra hur kul är det att vara besatt att vilja vara ung? Snälla nån, att åldras är väl ändå en del av charmen.

Nu ska jag se UnderCover! O imårn 22.45 far man med bussen mot Östersund :) Ska också fara o gratta min favvotant på ålderdomshemmet som jag jobbade på i somras hon lär dö av lycka då jag kommer :P Hon fyller 80 år imårn :)

Ha det Bäst!

Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback