Snart gäller det

Kan inte fatta att jag ska mönstra den 12 oktober det är ju typ snart :) så i veckan blire hårdträning
Måndag: BodyPump
Tisdag&Onsdag Spinning
Torsdag: Body Pump

Fredag: joggning

Söndag: Body Pump.


Jag håller på att fundera vilken utbilning jag vill satsa på det jag funderar på är: bevakningssoldat, bevakningssoldat beriden högvakt, sjukvårdare och ammunitionsröjsoldat. Antingen blire I19 elle Lg (Livgardet) om jag nu får göra lumpen det vill säga, men jag blir mer och mer sugen, många tycker att jag inte är klok som vill göra lumpen då jag inte måste. Men JAG VILL :) det skulle vara en utmaning plus att man lär sig en massa saker som man inte annars lär sig. Det jag dock är lite orolig över är att jag kanske har för dålig syn. Tur att du också ska fara Tesa :)

Jag längtar till Lördag, då först blire middag med girlsen o sen blire utgång :P DA BUZZ ska ju komma till A-jaur :))


Vad ska jag göra om jag inte får göra lumpen? ta ett sabbatsår, kanske resa eller nåt men snart får jag ju veta min framtid, haha om jag får göra eller inte..

Idag har jag typ inte gjort mkt eller jo köpt gymkort och städat lite grann i mitt rum (det behövdes verkligen haha :) O nu ska jag äta Kladdkaka
hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback