MiaPia

PA- dag.
Idag har vi haft projektarbete heela dan, har vart hemma och mamma fick komma hem på rasten så hon kunde ta kort på mig, haha :)och skrivit lite om mösntringen, träningsdagbok,praktikantlägret och så har jag tränat styrka och mamma fick komma hem på rasten och ta kort på mig, det blev typ 30 bilder, haha :D
Tur att jag valde ett ämne som jag är intresserad av, jag menar och så måste jag ju ändå träna så det är bra man har gjort lätt för sig.

Körningen gick väl ganska bra, hastighetsanpassning men lärarn klagar på att jag slarvar med filkörningen på storgatan, det är lite komiskt det finns filer i A-jaur haha. MEN det var jobbigt att stiga upp typ kvart över sex, mamma skjutsade mig det är ju så himla kallt ute, brrr :/ men jag gick hem det var ändå skönt:) man har ju vinterjacka nu iaf.

Ikväll ska jag plugga Lokalhistoria fast det känns som jag kan det ganska bra ändå så det kanske inte blir sådär jättemkt plugg.

Snart Lov :) Längtar, karro kommer hem det var länge sen sist jag vill inte vi ska tappa kontakten, VI FÅR lov att skärpa oss, eller hur!? O så kommer pappa hem!

PussHej


Kommentarer
Postat av: Elina

kämpa på med körningen.
jag planerar att ta körkort i januari.
jag saknar att göra projektarbete :)

på lumpen.nu står det att synfel som inte kan korregeras med glasögon gör att man inte får mönstra så jag tycker jag borde få det. känner en som vart i boden :) hoppas det blir bra. skönt att inte vara så långt hemifrån.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback