Måndagar=Tröttsamma

Shit så trött jag är på måndagar, fast det beror typpå att jag somnar så sent på söndagar (typ ett halv två ngn gång) o gissa vad jag gjorde idag, FÖRSOV, men det är inte så ovanligt. Tur att Peter väckte mig tio över åtta, då hoppade jag bara i kläderna drack ett glas fil och åt en banan o sminkade mig och borstade tänderna kom typ tio minuter försent, men men. Jag trodde jag ställt klockan på halv åtta då mamma väckte mig sju orkade jag inte stiga upp och sa att jag skulle ställa på halv åtta istället men jag var så trött att jag råkade skriva 08.30 på mobilen istället för 07.30. Men Tommy brydde sig då inte som vanligt, men jag får allt ta och skärpa mig.

På Historian fick vi plugga till provet så jag gjorde det och sen på samhällsen var jag så trött att jag knappt fattade vad Nils-Åke snackade om.

Sen vare matte, det gick bra tydligen så tar typ alla fikarast och fikar som sjutton (tradition) men jag var ett pluggo och räknade istället, haha men jag brukar inte heller vara särskilt sugen på saker på skolan heller.

Rödakorset- Nästa! Haha jag Pernilla o Tesa for och köpte lite kläder till Halloween, vad vi ska vara säger jag inte, det är en HEMLIS men jag lär väl skriva om det sen ;)

Sen slutade vi och d for jag och köpte ett skärp o en tröja på Lindqvist (snyggt ;)
o sen har jag vartpå Body Combat det var riktigt kul faktiskt kul med nåt annat än bara Spinning och Body Pump. Nä nu MÅSTE JAG PLUGGA! IMÅrn har jag körning 07.10 och då får jag INTE försova mig.

PussHeJsvejs


Kommentarer
Postat av: Elina

om ett par månader kan du inte försova dig ;P
body combat låter tufft, jag ska kika upp lite olika gym ifall jag får mönstra. simmar, cyklar och springer bara nu.jag vill nog bli sjukvårdare i skövde el halmstad. (jag tycker inte om att vara borta långt hemifrån :p) eg. spelar det ingen större roll bara jag får vara där och göra allt.

kämpa på i skolan, den är snart över :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback