Lov :)

Yes nu äre lov, fatta så skönt! INTE för att jag kommer hinna ta det så lugnt, det blir plugg i allra högsta grad plus att jag måste läsa körkortsteori som sjutton, too bad. men när man väl sitter där med körkortet i handen kommer det känns så skönt så ;)

Idag klarade jag sista repfasen, andra försöket. JOHN din MÖRT det var ditt fel att jag inte klarade första ggn (han tryckte på rätta fastän jag inte kollat igenom frågorna klart)

Vad gör jag nu då?
Nja jag sitter och skriver svenska uppgiften, den skulle nog inte vara så lång men min är redan över 3 datorskrivna sidor, o jag är inte ens klar än, shit pommesfrites!

NU SKA JAG FORTSÄTTA :/

PUSSEN

Kommentarer
Postat av: Elina

lycka till med pluggandet :D
och se till att ha ett underbart lov!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback