IDAG HAR JAG...

  • Blivit väckt kl 05.30 och ätit SUPER SALT gröt, haha dock bara en tugga
  • Ätit en tallrik med GOD gröt haha (Peter fick göra om hela processen haha)
  • hållit på att komma försent! efter gröten somnade jag och sov till 8.00, tur man har en brorsa som väckte en, haha
  • Slutat vara så oänligt less på Wirren, lektionerna går faktiskt att uthärda nu.
  • Provat ut Studentmössa och insett att snart är det Studenten :D yeah
  • Längtat efter Halloween, så kul att klä ut sig ;)
  • Suttit vid körskolan och gjort andra repfasen två gånger i rad, andra gången fick jag sämre och insett att jag borde läsa mera i körkortsboken.
  • Insett hur trött jag är HELA tiden, jag måste gå och lägga mig tidigare
  • Lagat mat, borde göra det oftare. Mamma får ju laga nästan jämt.
  • Kommit på vart jag vill Prao:a, nämligen hos en fastighetsmäklare ska ringa imårn.
Klockan 20.15 ska jag fara på TC 2, 45 min, skulle dock velat fara på nge roligare. Skulle vilja prova Body Combat, hoppas det finns platser till imårn men det är säkert uppbokat det brukar ju alltid vara det.

Undra om det blir nån klassresa, hoppas det men då måste vi ligga i :P

nÄ HEJ DÅ!

pUSSis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback