Idag har jag TYP GJORT NADA

Idag har jag inte gjort så mkt, övningskört lite, shit så kul det är att köra BIL :)
Blev inge party ikwell ingen ville typ :( men kanske nästa helg men då är det ju Högskoleprov o då kanske man är så himla trötter ska sitta där typ hela dan, ÅH jag ångrar nästan att jag anmälde mig men det är ju bra att prova på iaf skit i hur det går.

Ska hyra film med Moa istället, det blir ju trevligt :) Vi måste börja umgås oftare tycker jag :P Det brukar bli långt mellan gångerna :/

Sen så har jag pluggat lite idag också, kollade på Power-Point grejerna som Tommy gett oss (läraren) om Norrland och Arvidsjaurs historia (Lokalhistoria) Har prov på onsdag! Första provet, snäll nån haha voi har typ haft lugna gatan men nu kommer typ allt istället :( Sen så är det svenska uppsats till fredag har inte ens börjat (oops) Modern källkritik och en annan historia uppgift, aja men det är bara att ta sig i KRAGEN OCH BÖRJA. det var väl lika bra att det inte blev utgång ikväll då kan jag plugga imårn annars hade jag väl sovit bort halva dan plus att jag ska på BODY PUMP imårn.

MÅSTE ordna prao-plats snart, har ringt till 3 ställen de här nobbat mig alla, guu så svårt det är att få en plats att vara på, de vill ju bara ha såna som läser på högskola TYP.

På tisdag är det PA-dag då ska jag passa på att verkligen träna och så ska jag skriva om lumpenlägret jag var på i somras.

Idag har jag även köpt ett nytt linne, brunt GU SÅ snyggt det är, längtar bara till jag kan ha det ;) (då jag ska gå ut SÅKLART, om nu nån trodde att det var för litet, lät typ som jag menade det)

Jag VILL PARTA :) SNART ;) O SÅ längtar jag TILL LUMPEN :)


pUSSHEJleverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback