Gottegrisen Mia

Haha shit så onyttig jag har varit idag att det finns inte, okej man kan vara värre men ändå haha.

Tesa ville att vi skulle fara o fika innan jobbintervjun eller vad man nu ska kalla det, först var jag inte sugen men sen så tänkte jag att "Äh okej" Så vi for på Greya därvid sex, delade en fanta och så åt jag en igelkottbakelse´, shit så goda de är :)

Sen for vi till Edströms, vi var typ 7 pers som var där och de som ägde stället började berätta om Edströms Hotell och sen så frågade de lite frågor tex hur mkt man kunde tänka sig jobba, jag sa helger och ngn kväll i veckan. Sen fick vi veta det det var 200 pers (!) som hade sökt jobb, så jag vet inte om det är så stor chans man får men man kan ju alltid hoppas :D iallafall så blir det i november, december eller januari om man nu får jobbet förstås.

Nu har jag typ BESTÄMT MIG det blir nog Boden och Bevakningsgruppchef, jag tror faktiskt det iallafall.

Sen efter mötet for jag på Konsum och köpte en Geisha chokladkaka o en kinapuffschokladkaka o sen på ICA o köpte SOLO, aa men iallafall så när jag kom hem gissa vad jag gjorde då? Jo jag åt upp chokladkakaorna, mamma o peter fick också smaka lite men jag åt typ upp allt, GUU så mätt jag är, jag ska sluta köpa godis, jag kan ALDRIG spara godis jag måst typ äta upp det direkt.

Vad händ imårn då?
Ja jag ska posta brevet till Pliktverket, sen skola slutar 11.40 sen blire att sitta vid körskolan och göra faser, sen ska mormor o morfar komma o äta middag hos oss, sen blire IDOL (kan man ju inte missa heller) Ska försöka att träna lite också, typ springa skulle behövas vi har BEEP TEST på torsdag nästa vecka o jag vill ju inte FAILA totalt heller. Idag var det innebandy det var kul :) men jag fick värsta skavsåren, borde investera i ett par nya inneskor de är tom trasiga o lite trånga.

På lördag blire nog att fara till stugan,
o söndag plugga i sinne + Body Pump

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback