Prao

andra daår från gen av min prao på konsum. Idag har jag mest fått packa upp varor o dela melon, haha :P men det går är väl inte världens roligaste men jag börjar 9.00 och slutar 15.00 och har 1 h o 15 min lunch det är goode skönt, skulle nog inte vilja jobba på affär eller jo extra eller jobba typ ett år ir nåt med inte heltid. Känns som en värsta stirrar på mig i sinne, har jag fel eller, hoppas det iaf han är lite hrm haha :P

Har köpt byxor, värsta snyggaste :P jag får lägga in en bild på dem sen men tänk typ gubbstil haha :)
o så är det typ 3 kvarts längd eller hur man ska säga.  Nu fattas bara en väst, haha :P åh man vill shoppa heela tidn är så kul så :)

Ska fara på Body Pump snart, eller klockan sju men ska städa i mitt rum (det behövs då verkligen) o rensa min garderob jag använder ju ändå inte allt så vad är det för idé att spara fulgrejs.

Föressten SOLO, är lätt bästa tidningen :P

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback