Luleå imårn

Ja jag och mamma ska fara till Lule en sväng, o looka lite i affärer. Vi ska dock åka buss så man hinn typ vara där i tre och en halv timme bara haha men man får bara inte kolla alltför länge på affärerna så ska det nog gå. Åh jag vill ha en väst :D provade värsta snygga på Lindqvist, men den var ganska dyr typ 400:- o den fanns inte kvar i min storlek :/ Sen ska jag nog försöka passa på att köpa några julklappar, SHIT att det är snart jul---> tiden går så himla snabbt att man inte hinner med. Har så mkt plugg innan jul, förstår inte hur jag ska hinna men det löser sig nog.

Sen ska jag nog vara med Moa på kvällen.

Så skönt föressten att slippa skolan i en vecka hoppas att det inte blir alltför trist praoplats men jag hoppas att det blir okej.

Idag var jag & tesa och frågade om sponsring igen. Så av badet skulle vi få ett badkort & på Lindqvist fick vi ett halsband och sockar. Så nu är det bara att ni bokar in JULDANSEN den 20:e december, det kommer bli grymt kul det lovar jag. Föressten så glömde jag ringa till Bexcell, hoppas han kan vara DJ. 

Såå kul det skulle vara om vi for till Bulgarien jag tesa, pernilla och Ida. Fett med party :P så himla kul vi skulle ha. Det var ju skitkul i Turkiet också, särskilt bardisken, eller hur tesa!? haha :D Men om det blir Bulgarien blire mera PartyParty än i Turkland.

Nä nu borde jag nog Nattelinatta. Föressten tur att Jens åkte ut ur IDOL, han platsade inte där (har som aldrig gillat han) Sebastian är grymmast, han måste bara vinna :D

Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback