Lule

Jadu man hann ju som inte vara där så länge, hittade ingen väst :/ men jag köpte en farfarskofta en grå :D den var värsta fin :P På Gina Tricot.  O sen så köpte jag några julklappar sedan blev det inte mkt mer, men man hinn ju som inte.

Vi kom hem därvid halv fem sen träffade jag ida & pernilla på Konsum. De for ju till Sthlm igår, åh jag vill också till Sthlm o fetshoppa ;). (De ska praoa på Face Make up school värsta roliga stället & jag ska vara på Konsum haha)

Sedan var jag ju med Moa, vi såg film Million Dollar Baby den var ganska bra :) Var där till halv två typ, värsta trevlig var det :)

Idag vad händer då? jo jag MÅSTE  skriva klart den Moderna Källkritiken, suck! Och sen så ska jag på Body Pump klockan sex.

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback