Lule igår

ja jag o tesa var ju i lule igår, det var kul :P jag shoppa inte så mkt, typ ett halsband o så på Myrorna köpte ajg ett par svarta silkesbyxor för 45 kr till ikväll då jag ska klä ut mig. Vi såg föressten Klas från Robinson där (på Myrorna han satt o vänta utanför provhytten där hans tjej provade kläder) engubbe värsta fråga "Var det kul att vara med i Robinson" och hn bara "Jo det var det men det var lite jobbigt också" halå som att man fråga det då man typ är 65 (!) o det var ju länge sen han va med, haha :P

Vi var också på skokanonen, de hade vääärsta fina skorna svarta kilklackstövlar, MEN de kändes som att de varlite lika de jag har, hade hellre velat ha bruna :P åå det fnns inte, men de kosta bara 400 :- inte dyrt. O värsta SURTANTEN där, tesa provade ett par stövlar o då hängde det två 39:or där men sen så fanns det inte där längre, o då såg jag tanten haha att hon stod med ett par såna skor o hon letade också efter det andra paret o jag sa till tesa att jag visste att det var hon som hade den. Det var sista 39:e paret sa expiditen, o då sa TANTEN "JAG SKA HA DEM, JAG HAR GÅTT RUNT I AFFÄREN I EN OCH EN HALV TIMME OCH BÄRT PÅ DEM DÅ JAG VÄNTAT PÅ MIN MAN" Då sa jag o tesa att "Det kan inte du bevisa heller och att vi sett hennes man ta skorna efter therese och att det fanns två 39:or då tesa pröva och att de fick väll lotta för att det skullebli rättvist" men då sa hon SURT OCH BLÄNGDE "GÅ OCH LOTTA NI JAG STÅR KVAR HÄR, JAG SKA HA DEM FÖR JAG TOG DEM FÖRST" Vi bara "HUR MOGEN ÄR DU EGENTLIGEN, DU ÄR MYCKET ÄLDRE ÄN OSS MEN VI ÄR BRA MYCKET MOGNARE ÄN DIG" Sen gick vi därifrån och therese o jag väntade o sen gick tanten och hennes karl som var något lugnare än henne därifrån, så THERESE FICK STÖVLARNA TILLSLUT, HAPPY ENDING :P så därför "GE ALDRIG UPP, STÅ PÅ DIG DÅ KAN DU FÅ IGENOM DET OMÖJLIGA" dET VAR då dagens, haha vi såg de på Coop sen men de såg nog inte oss, GOODE roligt Haha :P

Vi åt på typ DAGOBERT eller vad det nu hette, tacotallrik, de var värsta snåla med nachochipstyp 7 st små runda tänker de att man blir mätt på så lite!? Fatta vad vilsen man är ibland på nya place, vi betalade först, men hon sa aldrig att vi skulle ha beställt maten först, HALLÅ HUR SVÅRT ÄR DET ATT SÄGA DET. sÅ VI gick o satte oss o sen så tänkte vi att vi kanske ska gå dit o vänta för det var fler som stoddär, så jag frågade hon i kassan igen "Ska vi vänta här på maten" o hon bara "JA" sen verkade det som att man skulle beställa först o betala sen, o jag sa att vi inte hade beställt utan bara betalat hon bara "Har ni inte beställt?" och jag bara "Nä gör det nåt" hon "Nä det gör inget" Så borta tjej- hallå hon VISSTE JU ATT VI INTE BESTÄLLT DET SÅG HON JU, HUR SVÅRT ÄR DET ATT SÄGAHUR MAN SKA GÖRA? Så lost man kan avra på nya  place, det var typ sista o första gången man var där, haha :P

DEt var inte det minsta halkigt, o Tesa var hur duktig som helst att köra :P kom hem därvid fem. Jag mådde inge bra, kusinerna skulle egentligen komma men jag var hur konstig soim helst yr som sjutton, kände mig inte det minsta frisk så jag orkade inte ha främmande.

Idag blire utgång, inte för att jag var SÅÅ sugen men det blir NOG KUL IAF :p

pUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback