Just nu känns det som..

..att jag inte orkar någonting. Så himla trött jag är heela tiden.  Håller jag på att ta kål av mig själv? har jag för höga krav på mig själv? Eller sover jag helt enkelt för lite? Kanske är det en blandning av de två.  Det är så mkt jag borde göra, plugga, övningsköra, träna. Men måste sluta tänka så för att orka.

Var ut igår, jag & Pernilla klädde ut oss till Grease jag var Frenchy och hon var Marty. Egentligen skulle Tesa o Ida också med men de banga typ :/. Det var väl sådär, egentligen kände man som inte suget. Man kanske borde ha stannat hemma istället o vilat o så för i fredags kände jag mig inte frisk o igår var jag också trött men vi for ju iaf. Känn då inte för att fara ut på ett tag.

Imårn har jag sluttest på teorin, wish me luck. Håller på att plugga nu inför det.

Pussisfråntröttismia


Kommentarer
Postat av: Elina

hoppas sluttestet gick bra :)
du får lyssna på din kropp, vila när du behöver.
för då orkar du ju övriga saker bättre, som du nog vet ;) ta hand om dig i höstmörkret.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback