Idag..

Har jag vart med Pernilla, vi var o fika på kaffestugan  (hallonbakelse) o så looka vi lite i affärer.
& sen så har jag fikat ännu mera haha hos morfar vi firade farsdag i förskott för imårn skulle de nog till Serrejaur. Vi åt smörgåstårta, med räkor & allt ;) Looovvveee it :) Shit så gott det är, o sen åt vi också rulltårta.

Ikväll ska jag se film med ida iaf, får se om tesa o pernilla kommer (skulle äta midda hos kenneth o peters daddy) Vill ju se house of wax  & äta popcorn och Jaffa blodapelsin men tydligen hade pernilla redan sett den men vi får väl se.

Föressten så har vi fått en del saker av affärer som sponsrat oss för juldansen, vad sägs om 2 fula tomtar? eller kanske en duk? eller en dörrmatta? haha men den sistnämnda sålde jag till mormor omorfar för hundra kr, de är ju bara bättre med money :) 

NÄ nu ska jag se Kevin hill, det är värsta bra :P

HEJ DÅ pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback