Idag var faktisk ganska så kul

Praoen kändes roligare idag, de som jobbar där är trevliga =) vissa är ju trevligare än andra men i det stora hela så känns det bra.

Idag har jag packat upp varor, skärt ännu fler meloner (that´s my job haha :P) torkat hyllan (med värsta surtrasan haha =)) men skönt att det bara är 2 dagar kvar ändå, men det har vart skönt med något annat än skolan.

Sen så har jag idag gjort lite Modern källkritik ska bli klar med det på fredag hade jag tänkt eftersom imårn ska jag laga middag till morm & morfar o sen sova där :p DET var typ hundra år sedan sist. De behöver pysslas om lite =)

Ikväll var jag också på spinning, men det var totalt meningslöst (okej inte riktigt kanske) men så hopplösa skor jag hade, basketskorna (hittade inte mina andra) gjorde att jag lossnade från cyklen typ hundra gånger, blev goode irri. De halkade typ, ska då inte ha den mer never. (inte på spinningen iaf)

Mormors råkakor är bland det godaste som finns =) måste typ gå på råkake kurs hos henne- så goda är det =)

Nu ska jag sova! Sovsåsött =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback