Gu så kul :D....

....det var igår :) körde först omkörning & manövrering, gick hur bra som helst :) nu kommer jag vilja köra om heeela tiden, haha :D
Sen var det halka, det var också skitskoj. Jag började att köra, helen höll typ på att dö haha :D körde på endel dagistanter o så men annars gick det bra :) lite läskigt var det förstås då man snurra runt o så men kul vare då :P Så kul att köra biil jag vill ha körkort, jag vill jag vill :P har ingen körning til veckan :/ men jag ska göra slutprovet på månda, sen är det bara att skriva upp :D wiie kanske är det trots allt inte länge kvar tills man får körkortet :D

Igår var vi hos Ronny (pappas kusin) o kolla på valpar, de var hur söta som helst. En vecka gamla o de var blinda än, så söta så. De var blandras, collie o labrador. Jag o Peter vart hur sugna som helst, men det är det att man inte riktigt har tid för en hund.

Idag har jag vart o tränat, spinning. Shit I hate it, men det är goode bra träning för benen :) Var goode slut efter en timme om man säger så..haha :D blev typ skakig i benen som sjutton.

Sen så var jag hos Karro, vi såg Bombay Dreams de hade typ köpt av glassbilen men det avr faktiskt ganska bra fast huvudpersonen var inte bra, ingen inlevese alls. Man såg att det var inlärt.

Imårn blire Lule, wiieee :) ska följa med tesa. Hon ska byta stav (hål i tungan) o sen blire att kolla i affärrer & SHOPPA, har typ längtat :P Hoppas det inte är alltför halkigt imårn :/  Men det går nog bra :P

Nää nu ska jag läsa min Vecko-Revyn o gå o sova snart :P

Pussen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback