Är så trött så!

Det är jobbigare att jobba på Konsum än vad man kan tro. Man gör saker HELA tiden, sitter aldrig ner och står, bär och böjer sig HELA tiden. Nästan värsta träningen, haha. Idag var det sista dan, och föressten jag hade rätt om han som stirrat på mig. Haha, lite jobbigt men sen så sa jag helt enkelt att jag inte var intresserad, fast kanske med andra ord.

Jag fick Cosmopolitan, godis, nötter och en MER egentligen tyckte jag inte som att jag behövde få nåt men chefen insisterade. Han tyckte dock att jag var lite blyg att ta saker, men det kändes ju så dumt om man skulle hålla på att ta hur mkt som helst.

Inatt sovde jag hos mormor o morfar, lagade middag till dem potatisgratäng och karre det var hur gott som helst =) sen åt vi glass och olika sorters meloner =) o glada blev de, det var riktigt mysigt att sova hos dem, det kändes som gamla tider.

Pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback