Värsta bra

Fick MVG- på talet idag, det trodde jag inte, blev som nervös (fast jag fattar inte varför ingen att vara nervös för men men) värsta NÖJD blev jag då.

Och så fick jag MVG- på Psykologiprovet, haha det fattar jag inte heller, men Wirren är lite rolig faktiskt, han sa att han satte ett minus för att jag inte skulle bli för stöddig.

Fasen så bra det gått i skolan på sista tiden, Fortsätt så.

Ikväll ska jag vara med tesa o imårn ska jag till Skellefeå til Karroooooo :) på sminkkurs värsta great. Det blir ingen klassresa, eller jo vi ska åka finlandsfärja, men sen ska jag o Tesa åka nångonstans sista minuten, värsta SKOJ liksom, antingen sport eller påsklovet det återstår att se.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback