Körkort :) JAPP det fick jag igår ;)

hAR kört för fulla muggar, dock inte ikväll då körde tesa...men det var nog lika bra har så himla ont i ryggen (träningsvärk från boxningen igår)

Så har vi sett American pie, summer camp (visst hette den det!?) Den var goode bra :) MEN man är lite less såna filmer faktiskt,men rolig var den haha :)

Imårn ska jag på yoga, egentligen hatar jag det MEN jag tänkte ge det en chans iaf haha. Så klockan nio måste jag stiga upp, sedan blir det plugg & åter plugg. Inte särskilt nice eller hur!? MEEEN när jag väl är klar med tre uppsatser är det JULLOV. (låter hemskt men jag är nästan klar med den ena, ska bara hitta bildkällorna (TEMAARBETET: DIGERDÖDE) Källkritiken har jag gjort halva och Geografin har jag precis bara börjat titta på men fullt upp blire)

sNART jullov :) VÄRSTA NICE :P O sen så är det inte så länge kvar till student ev Bulgarien och FRAMFÖRALLT LUMPEN :P wiiee

Meen innan det så måste jag piggna till lite, är typ trötter heela tiden plus att jag måste bli mer GLAD och flörtig igen, det är ju så mkt roligare :) BLI MIA PIA THE CRASY ONE IGEN ;) HAHA
MEN det har vart så mkt att tänka på o stressigt heela tiden. Men nästa gång jag festar då jävlar ;)

JULDANS, på tisdag, japp våran klass ska hålla den så det är bara att komma Medan klockan tio till två :)

Pusshejleverpastej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback