1000 kr rikare..

Ja idag delade vi upp endel av pengarna för klassresan som inte blev av. Istället ska jag Tesa & Ida åka utomlands :) Antingen blir det Egypten & slappa, bada och sola på sportlovet eller Så sola, bada & festa i Bulgarien i sommar innan inryck. Vad är roligare? Man är nästan mer sugen på Bulgarien men samtidigt vill man ju fara utomlands snart, svårt val!

Fick VG- på hemtentan dock inte så nöjd, men en fråga hade jag missat totalt och vissa saker hade jag glömt skriva fast jag kunde dem. Aja strunt samma.

Imårn är det lucia, undra vem som är lucia? Åh man ångrar nästan att man inte skulle vara med. Förra året var ju hur kul som helst =) men det tar ju så mkt tid, o ens tid är begränsad :/

Nä nu är det Midsommarkrisen som väntar, suck! & sen ska jag o mammi hämta peter på flygplatsen, han har vart hos pappa. MEN snart har jag förhoppningsvis körkortet så jag får köra själv, isånafall blire RAGGEN på torsdag såklört.

Pusshejleverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback